2/12

Julhandling i Piteå idag med Mia :) Träffade även upp Elin på stan :)!
Eller så mycket julklappar blev det väl inte inhandlat, fasiken så svårt det är! Ska och göra Skellefteå-stan också och se vad dom har att erbjuda där :) Kanske jag hittar något!
Men det blev iallafall en lite present till mig själv ;) He he!
Nämligen en ny mobil, en knapp var allt annat än fungerande och lite små knäpp allmänt! Tror den har varit för mycke i golvet ;P.

En sådan fick det bli :)!

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, håller helt seriöst på att frysa ihäl och är inte helt pigg i huvudet heller. Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt.. Har inte tid att bli sjuk nu!
Imorgon är jag ledig och inga planer alls för tillfället.. Försöka hitta mig en bil kanske, för just nu känner jag mig som ganska "stuck right here"! ha ha.

Nej nu ska jag hämta mig en te kopp,krypa under filten och se klart Beck!
Tack för en vädligt trevlig dag flickor :)

puss hej hare bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0