2013- !

..Och kanske ett nytt liv för denna blogg, som gick i graven ett tag. 
 
2012 alltså, Bryt ihop & kom igen kan nog på många plan sammafatta delar av året som gått. Turbulent helt enkelt.
And then, the Kliché  -Nytt år, nya möjligheter!-  And I do belive it !
Något utförligare än så har jag varken orden eller orken till just nu.
Bjussar på en bild-bomb inom kort istället, ;)
 
Det nya året har iallafall sparkat igång, och allt flyter på som som det ska! 
Känner mig som en glidare vad gäller jobb just nu, lite dött på jobbfronten med andra ord. Vilket har medfört ett helt fucked up dygn. Dygnet som jag nu har helgen på mig att styra upp igen, när långa dagar och tidiga mornar är vad jag har att vänta!
Fredag idag, och helg.. igen(..!)
packning kommer nog vara prio 1, och på Söndag lämnar jag och fina Elin Skellefteå för 2 intensiva veckor i Östersund och skolbänken. Spännande!
 
Nu ska jag städa ut julen, sen packa iväg väskan och mig själv till Fällfors!
 
 


Kommentarer
Sofie

Vad ska ni plugga där nere ?

2013-01-06 @ 12:54:32
Maja

Kommer saknar er mina tjejer! Puss

2013-01-07 @ 20:34:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0